ThessisLiv

Direktlänk till inlägg 11 mars 2014

Gifs

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!!

Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..  

  

Kolla in min nya gif!!

Gifs are cute!!    

I like to speak english but don't to write it.. ( Ksk stavfel!! )

 

Visst får man tycka vad man vill även om man inte får göra det i slutändan!! ..För en i min klass är det inte så!! Den var ovanligt taskig idag och jag fattar inte vrf!! Den brukar vara snäll..

 

Idag ska jag äta pasta!! Ok mat antar jag..

( Slut på idéer.. )

 

( Glödlampa!! )

Jag kom på en fantastisk idé!! Om jag inte ser på Violetta på ett tag men endå spelar in det så kan jag se dem lite när jag vill!! Smart va?!!!!

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Presentation


Jag är en tjej på 12 vintrar som älskar musik, song, dans m.m. Är du speciell kolla vidare, är du normal.. det finns nog ingenting för dig här!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem hejar du på i Violetta?!
 Leon
 Tomas

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nano Unicorn

Skapa flashcards