ThessisLiv

Direktlänk till inlägg 10 mars 2014

Mig

Av Thessi - 10 mars 2014 17:26

Heej!!

Jag sa jue i förra inlägget att jag skulle lägga upp bilder på mig!! Här är jag:

 

      

Såå, det var jag..

 

Förästen här är mina hudvårdsprodukter!! Det är väldigt svårt att se så jag kan säja vad som finns istället!! ( Även om jag tog på normalstorlek så blev den inte större!! ) De som jag har är: Mitten-parfym= Hollister SOLANA BEACH, mitten vänster= Victoria's secret LOVE SPELL, mitten höger= Victoria's secret CITRUS DREAM, längst vänster= Victoria's secret PURE SEDUCTION, längst höger= Victoria's secret COCONUT PASSION, liten burk mitten= the body shop body butter STRAWBERRY, stor burk vänster= the body shop body butter VANILLA, stor burk höger= the body shop body butter PEACH, läppbalsam/läppglans mitten vänster= the body shop born lippy WATERMELON, läppbalsam/läppglans mitten höger= the body shop born lippy RASPBERRY, läppbalsam/läppglans längst vänster= the body shop born lippy PASSIONBERRY och läppbalsam/läppglans längst höger= the body shop foundation lip butter BEURRE A LEVRES!!

Jag fattar om ni inte fattade ngonting av detta men det är bra produkter på the body shop om du inte får ha på dig någonting eller äta någonting som produserats av gris!!


 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Presentation


Jag är en tjej på 12 vintrar som älskar musik, song, dans m.m. Är du speciell kolla vidare, är du normal.. det finns nog ingenting för dig här!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem hejar du på i Violetta?!
 Leon
 Tomas

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nano Unicorn

Skapa flashcards