ThessisLiv

Direktlänk till inlägg 10 mars 2014

Förlåt..

Av Thessi - 10 mars 2014 16:27

 

Heej!!

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag men jag har vart upptagen!! För i fredags så var jag med min bästis Tindra och i lördags så var jag på "fake" mello och igår så.. tja.. bara glömde jag.. he, he..

 

Nu är det exakt 74 tim kvar tills jag välger en dag sååå.. det är bäst att ni kollar in bloggen nu vaaaaa!!!

       

Det är såååååå himla spännande på violetta nu altså!! Har spelat in dagens avsnitt så berätta inte nått!! Ska nog se det imorgån så att det är ett nästa dag istället för att man måste vänta 2 dagar.. men ivf, ni fattar.

 

Jag vill inte göra alla som hejade på henne arga men det var inte rätt låt som van tycker jag!!!!!!!!! ( DEN ÄR SÄÄÄÄÄÄMST!!!!! ) Sry..

 

I nästa inlägg kommer ni nog att få se en bild på mig för ni har jue inte sätt någon änu!! Ni vill nog veta huuur jag ser ut!!

 

Ni ksk inte har märkt det men jag skriver ofta fleeeeeeera bokstäver efter varandra!! Jag vet att det kan vara irriterande men försök att tänka er in i att jag skulle säja det irl!! Då skulle det låta ganska ok elr?!

                             

Världens sötaste kläder!!!!!!!!!!

           

Visst är de söööööööööta!!!!!   


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Presentation


Jag är en tjej på 12 vintrar som älskar musik, song, dans m.m. Är du speciell kolla vidare, är du normal.. det finns nog ingenting för dig här!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem hejar du på i Violetta?!
 Leon
 Tomas

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nano Unicorn

Ovido - Quiz & Flashcards