ThessisLiv

Alla inlägg den 10 mars 2014

Mig

Av Thessi - 10 mars 2014 17:26

Heej!!

Jag sa jue i förra inlägget att jag skulle lägga upp bilder på mig!! Här är jag:

 

      

Såå, det var jag..

 

Förästen här är mina hudvårdsprodukter!! Det är väldigt svårt att se så jag kan säja vad som finns istället!! ( Även om jag tog på normalstorlek så blev den inte större!! ) De som jag har är: Mitten-parfym= Hollister SOLANA BEACH, mitten vänster= Victoria's secret LOVE SPELL, mitten höger= Victoria's secret CITRUS DREAM, längst vänster= Victoria's secret PURE SEDUCTION, längst höger= Victoria's secret COCONUT PASSION, liten burk mitten= the body shop body butter STRAWBERRY, stor burk vänster= the body shop body butter VANILLA, stor burk höger= the body shop body butter PEACH, läppbalsam/läppglans mitten vänster= the body shop born lippy WATERMELON, läppbalsam/läppglans mitten höger= the body shop born lippy RASPBERRY, läppbalsam/läppglans längst vänster= the body shop born lippy PASSIONBERRY och läppbalsam/läppglans längst höger= the body shop foundation lip butter BEURRE A LEVRES!!

Jag fattar om ni inte fattade ngonting av detta men det är bra produkter på the body shop om du inte får ha på dig någonting eller äta någonting som produserats av gris!!


 

 

 

Av Thessi - 10 mars 2014 16:27

 

Heej!!

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag men jag har vart upptagen!! För i fredags så var jag med min bästis Tindra och i lördags så var jag på "fake" mello och igår så.. tja.. bara glömde jag.. he, he..

 

Nu är det exakt 74 tim kvar tills jag välger en dag sååå.. det är bäst att ni kollar in bloggen nu vaaaaa!!!

       

Det är såååååå himla spännande på violetta nu altså!! Har spelat in dagens avsnitt så berätta inte nått!! Ska nog se det imorgån så att det är ett nästa dag istället för att man måste vänta 2 dagar.. men ivf, ni fattar.

 

Jag vill inte göra alla som hejade på henne arga men det var inte rätt låt som van tycker jag!!!!!!!!! ( DEN ÄR SÄÄÄÄÄÄMST!!!!! ) Sry..

 

I nästa inlägg kommer ni nog att få se en bild på mig för ni har jue inte sätt någon änu!! Ni vill nog veta huuur jag ser ut!!

 

Ni ksk inte har märkt det men jag skriver ofta fleeeeeeera bokstäver efter varandra!! Jag vet att det kan vara irriterande men försök att tänka er in i att jag skulle säja det irl!! Då skulle det låta ganska ok elr?!

                             

Världens sötaste kläder!!!!!!!!!!

           

Visst är de söööööööööta!!!!!   


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 12 vintrar som älskar musik, song, dans m.m. Är du speciell kolla vidare, är du normal.. det finns nog ingenting för dig här!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem hejar du på i Violetta?!
 Leon
 Tomas

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nano Unicorn

Ovido - Quiz & Flashcards