ThessisLiv

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Thessi - 5 mars 2014 15:50

Hej..

Idag har jag ramlat hårt på ett gärnstängsel i skolan.. Så nu har jag en stoooor bula på knät!! Det har svulnat så den står ut!! Det gör superduper ont!!! Jag har en kall handuk på den nu så att den ska lägga sig!!

 

Men.. slut på tråkigheter nu!! Idag är det Violetta!! Det är min favorit serie!!! Jag tycker att det är sååå spänande!! Jag holler på Tomas!! Vem holler du på?! Du kan rösta i omröstningen nu vem du tycker att violetta ska välga!!   

  

Det är även Sveriges Mästerkock idag!! Det är också väldigt roligt tycker jag!! Jag hoppas att de lagar någon sötsak någon gång!!

 

Gillar du spelet "Hay Day"?! Det gör jag ivf!! Jag är i lvl 11 nu!! Min farm heter Cute Farm om ni undrar!! ( Det är nämligen ingen som fölger mig!! ) Även om jag nästan precis har börjat så är det superkul tycker jag!! Det är defenitift ett spel jag tipsar om!!

 

Stava ditt namn på Japanska!!

 


Min favo låt:

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 12 vintrar som älskar musik, song, dans m.m. Är du speciell kolla vidare, är du normal.. det finns nog ingenting för dig här!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem hejar du på i Violetta?!
 Leon
 Tomas

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nano Unicorn

Ovido - Quiz & Flashcards