ThessisLiv

Direktlänk till inlägg 4 mars 2014

Random skrivning

Av Thessi - 4 mars 2014 17:12

 

Heej!!

Visst är det jobbigt när någon hermar en!! Det tycket jag ivf.

 

Vi hade träslöjd idag ( Senaste dagen i veckan, 15.00 ) på sista lektionen, vi gör fågelholkar. Min är långtifrån klar för jag är inte så bra på träslöjd. När jag höll på att fila så drog jag med handen på trät så jag har fått världens jobbigaste sticka!!

 

Jag vet inte vad jag ska skriva om mera idag för itt liv är inte såååå spänande som alla andras men här är en avskedsvideo:

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Av Thessi - 11 mars 2014 16:27

Heej!! Bäst att flera kollar in min blogg!! Hitils så har bara.. 5.. snyft.. stycken.. kommit och kollat!! Kom ihog att det bara är 49 och en halv time kvar!! Så passa på!! ( Typ 2 dagar fast + lite mera!! ) Because you know..      Kolla in mi...

Presentation


Jag är en tjej på 12 vintrar som älskar musik, song, dans m.m. Är du speciell kolla vidare, är du normal.. det finns nog ingenting för dig här!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem hejar du på i Violetta?!
 Leon
 Tomas

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nano Unicorn

Ovido - Quiz & Flashcards