ThessisLiv

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Thessi - 2 mars 2014 17:10

 

Heej!!

Förlåt för att ajg inte bloggat på denna vecka men det är för att jag vart på sportlov!!

Lite av vad som hände:

1: Jag, mamma och pappa spelade "CLUEDO" nästan varje dag.

2: Vi åkte skidor från ons-lör.

3. När pappa och jag skulle hoppa av "ankaliften" ( Vet inte vrf den heter så.. ) och då skulle pappa hoppa av först och sedan jag.. så.. när jag skulle hoppa av så flög "ankaliften" rakt på de som åkte före så att de föll omkull!! Ja sa inte ens förlåt.. jag skäms..

4: Jag var sjuk mån-ons! ( Det var derför som vi inte hade åkt skidor innan! )

 

Vad skulle ni göra om någon läste eran dagbok?! Det är en person som har läst min facktiskt!! Tycker illa om hen nu men jag ignorerar hen inte endå..

 

Vi ska snart äta och se en film hemma hoss mig nu fast jag är super trött!!

Detta är en "rolig" liten melodi..

Jag vet att alla typ har sett det redan.. och? Det är "roligt"..

 

Men.. HEJJDÅ!!

( Det var meningen att det skulle vara 2 j:n! )

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 12 vintrar som älskar musik, song, dans m.m. Är du speciell kolla vidare, är du normal.. det finns nog ingenting för dig här!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem hejar du på i Violetta?!
 Leon
 Tomas

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nano Unicorn

Skapa flashcards