ThessisLiv

Alla inlägg under februari 2014

Av Thessi - 22 februari 2014 16:19

Heej!!

 

Jag ska böja med att berätta lite om mig skälv!! Min favorit färg är Rosa, min favorit mat är.. någon kyckling rätt, jag äääääälskar choklad, när jag välger kläder välger jag oftast den lite "sötare" stilen, jag HATAR potatisbullar, jag har en katt men vill ha en hund, jag kan inte leva utan gosedjur, jag är 12år och jag är beroende av rosetter!!

 

 

Viktigare saker:

 

Idag har jag vart i ett VÄLDIGT stort köpsenterum där jag köpte, 2 läppglans från the body shop,VÄRLDENS FINASTE KJOL från HOLLISTER och ett par super mjuka sockor från.. någon teknik afär konstigt nog..

 

 

Min favorit idol är Ariana Grande och om man är ett av hennes fans så är man en Arianator!! För er som inte vet vem hon är så, så här ser hon ut:

                        

Ni känner nog igen henne!! Ex. från "Victorius" eller "Sam and Cat."


 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 12 vintrar som älskar musik, song, dans m.m. Är du speciell kolla vidare, är du normal.. det finns nog ingenting för dig här!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem hejar du på i Violetta?!
 Leon
 Tomas

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nano Unicorn

Ovido - Quiz & Flashcards